Онлайн-семінар "Падрыхтоўка камерцыйнага прапановы і прэзентацыі"
14 красавіка 2021 г

Беларускай гандлёва-прамысловай палатай сумесна з Міністэрствам замежных спраў Рэспублікі Беларусь арганізаваны онлайн-семінар для прадстаўнікоў беларускіх прадпрыемстваў па падрыхтоўцы камерцыйных прапаноў для накіравання ў МЗС у замежныя ўстановы Беларусі, а таксама афармлення прэзентацый прадукцыі і паслуг.

У ходзе семінара выступілі старшыня БелГПП Уладзімір Улаховіч, намеснік дырэктара Дэпартамента - начальнік упраўлення каардынацыі знешнеэканамічнай дзейнасці Дэпартамента знешнеэканамічнай дзейнасці Міністэрства замежных спраў Рэспублікі Беларусь Яраслаў Міцкевіч, дырэктар ТАА "Цэнтр адукацыйных ініцыятыў і інавацый", спікер-коуч, бізнес-кансультант Валянціна Чакан. Да трансляцыі падключыліся больш за 250 прадстаўнікоў беларускіх прадпрыемстваў.

Удзельнікі семінара былі азнаёмленыя з патрабаваннямі, што прад'яўляюцца да афармлення камерцыйных прапаноў, якія накіроўваюцца ў Міністэрства замежных спраў і замежныя ўстановы Рэспублікі Беларусь, уключаючы пералік неабходных для ўказанні дадзеных, спецыфіку апісання прадукцыі, асаблівасці перакладу інфармацыі на замежную мову, неабходнасць уліку дадзеных маркетынгавых даследаванняў замежных рынкаў. Акрамя таго, прадстаўнікам беларускіх кампаній прадстаўлены інструменты падрыхтоўкі эфектыўнай і сучаснай прэзентацыі прадпрыемствы, брэнда, прадукцыі і паслуг, інавацыйных праектаў, тыповыя памылкі пры афармленні прэзентацыі і спосабы іх пазбегнуць.

Уладзімір Улаховіч падкрэсліў важнасць цеснага ўзаемадзеяння беларускіх прадпрыемстваў з замежнымі ўстановамі Беларусі пры прасоўванні прадукцыі і паслуг на экспарт, а таксама актуальнасць тэматыкі семінара для бізнесу. "Ва ўмовах усё большай канкурэнцыі на глабальным рынку якасная і прафесійная падрыхтоўка камерцыйнага праекта, эфектыўная прэзентацыя прадукцыі і паслуг дазваляюць прадпрыемствам вылучыцца сярод канкурэнтаў, прыцягнуць увагу партнёраў і паспяхова заняць нішу на замежных рынках", - адзначыў старшыня БелГПП.

Уладзімір Улаховіч таксама прэзентаваў новы праект Беларускай гандлёва-прамысловай палаты "Экспарт online", які накіраваны на прасоўванне прадукцыі і паслуг айчынных прадпрыемстваў на міжнародных электронных гандлёвых пляцоўках, зрабіў акцэнт на працягу бізнес-курса "Акадэмія экспарту", які БелГПП у чацвёрты раз правядзе восенню гэтага года.
Відэа