Адкрыццё новага бізнес-курса Акадэміі экспарту БелГПП «Новыя магчымасці ў новых умовах»
24 кастрычніка 2024 г

Беларуская гандлёва-прамысловая палата адкрыла новы бізнес-курс адукацыйнага праекта «Акадэмія экспарту».

Тэма праграмы гэтага года – «Новыя магчымасці ў новых умовах». Кіраўнікі і спецыялісты прадпрыемстваў і арганізацый розных сфер, звязаныя з прасоўваннем экспарту беларускіх тавараў і паслуг, будуць праходзіць навучанне ў рамках 14 тэматычных модуляў з абноўленым зместам па ўсіх напрамках вядзення экспартнай дзейнасці на сучасным этапе.

Новы «навучальны год» Акадэміі экспарту адкрылі намеснік старшыні Беларускай гандлёва-прамысловай палаты Дзяніс Мялешкін і дырэктар Цэнтра дзелавой адукацыі пры БелГПП Алена Харашэўская.

Дзяніс Мялешкін падкрэсліў, што «Акадэмія экспарту» – гэта ўжо сфарміраваны брэнд для БелГПП, беларускіх прадпрыемстваў, удзельнікаў. Цікавасць да праекту з кожным годам (а праводзіцца бізнес-курс ужо сёмы раз) не толькі не падае, а ўзрастае: «За мінулыя шэсць гадоў навучанне прайшлі больш за 1700 прадстаўнікоў экспартна арыентаваных прадпрыемстваў. У гэтым годзе на кожны з 14 модуляў запісаліся каля 20 удзельнікаў». Паводле слоў намесніка старшыні БелГПП, сакрэт поспеху праекта ў тым, што праграма не статычная, яна штогод змяняецца ў адпаведнасці з «духам часу» – патрабаваннямі міжнароднага рынку, умовамі работы на ім. «У прыватнасці, у гэтым годзе распрацаваны некалькі новых модуляў, напрыклад, па брэндаванню тавараў, што асабліва важна ў бягучы Год якасці, бо калі мы гаворым аб якасці тавару, вытворцы, брэнд адыгрывае важную ролю», – адзначыў Дзяніс Мялешкін.

У сваю чаргу дырэктар Цэнтра дзелавой адукацыі Алена Харашэўская зрабіла акцэнт на тым, што бізнес-курс і яго модулі ахопліваюць увесь экспартны цыкл работы прадпрыемстваў па выхадзе на замежныя рынкі: ад выпрацоўкі стратэгіі, аналізу рынку і ацэнкі мэтазгоднасці новага рынку да пабудовы камунікацый, перагаворнага працэсу з партнёрамі, тэхнік В2В-продажаў, лагістыкі. «Асобны модуль – пратакол міжнароднай сустрэчы. Таксама важны модуль звязаны з працай у рамках Еўразійскага эканамічнага саюза і тымі змяненнямi, якія ўводзяцца для нашых прадпрыемстваў», – распавяла Алена Хорошевская.

Пасля ўрачыстага адкрыцця работа Акадэміі экспарту працягнулася навучаннем па першым модулі – «Распрацоўка маркетынгавай стратэгіі па сучасных стандартах». Слухачы даведаюцца аб асноўных элементах сістэмы маркетынгу ў арганізацыі, фарміраванні стратэгіі і прыняцці стратэгічных рашэнняў, сакрэтах складання якаснага маркетынгавага плана.

Навучанне па праграме «Новыя магчымасці ў новых умовах» будзе праводзіцца на пляцоўцы Беларускай гандлёва-прамысловай палаты па 19 снежня. Асаблівасцю сёлетняга бізнес-курсу з'яўляецца яго інтэрактыўнасць: удзельнікі змогуць абмяркоўваць рэальныя сітуацыі і дзяліцца сваімі ідэямі з экспертамі і калегамі.

Па выніках асваення праграмы слухачы атрымаюць сертыфікат аб навучанні дзяржаўнага ўзору і сертыфікат Беларускай гандлёва-прамысловай палаты.

Фота
Відэа